חדשות ועדכונים

סיפור ההצלה של גו'די וג'וני- 06/11/19

ב-6 לנובמבר קיבלנו קריאה על אמא ועייר צעיר מאוד, בן חודשים ספורים בלבד, משוטטים על הכביש המהיר כאשר חבלים ורצועות קשורים על הצוואר שלהם, על גופם היו חבורות וחתכים. נראה כי הם ברחו ממציאות לא פשוטה. הם נאספו על ידנו אל המקלט, עוברים בדיקות תכופות של הוטרינר ומתאוששים לאיטם.

הצלה מאורנית- 9/11/19

אוליבר נמצא משוטט לבדו באורנית, כשעל אפו סימני חתכים שנגרמו ככל הנראה משימוש בציוד לא מתאים. הוזעקנו למקום ואספנו אותו אל המקלט. הוא נראה לא צעיר ובעל הסטוריה ארוכה מאחוריו. מתאושש לו כעת בביתו החדש עם כל החברים החדשים שלו.

מבצע חילוץ נוסף- 29.10.19!

המסכן הקטן הזה נמצא באזור קרית גת, כאשר הוא מסתובב במעגלים מסביב לאמא שלו, שנדרסה, הצליחה להגיע בחזרה עד אליו ומתה. הצוות שלנו נסע מיד לאסוף אותו אלינו למקלט. קראנו לו משה, על שם הבחור שפנה אלינו ובעצם הציל אותו 💙 משה הקטן הגיע אלינו למקלט, הושם תחת מנורת חימום, נראה כבן 4 חודשים, סקרן מאוד ויפייפה!!

ברוך הבא דוד! 27/10/2019

התינוק המסכן הזה (בת פחות מ- 6 חודשים) נמצא קשור בסמוך לירושלים בגשם שוטף, כאשר הוא לא יכול לזוז. הקטן המתוק ברח כנראה מאיזה יישוב קרוב. הוא נמצא על ידי ילדים שרכבו עליו במשך שבוע וקשרו אותו בין שני בתים. כעת הוא בטוח איתנו בביתה החדש, מתאושש ומרגיש הרבה יותר טוב.

71684410_429361374363720_1479413425116282880_n

הסיפור של ווגה 19/09/19

שוב בזכותכם- הצלנו עוד אחד! 🙏🙏🙏 בדקות האחרונות הגיע אלינו סוס בן 4 בערך. לפני יומיים נתקלנו בפוסט של Sharon Cohen מהמקלט להתחיל מחדש - מקלט שיקומי לבעלי חיים, שם היא סיפרה שהמתוק הזה נמצא על ידי בחור מהצפון, כאשר הוא הולך ומתנדנד מרוב כאב.

2 סיפורי הצלה מאתמול 12/09/19

2 סיפורי הצלה מרגשים מאתמול! 😢💙🙏 הטלפון של מיכאל היה עמוס.... אתמול הוזעקנו לבסיס בא"ח נחל- בו חיילים מצאו חמור משוטט, חבול ופצוע כולו, במצב רע מאוד. החמור בקושי הצליח ללכת. החיילים הכניסו אותו אל הבסיס- שם נתנו לו מים והשגיחו עליו עד שהגענו לאסוף אותו.

האימוץ יצא לפועל! 19/08/19

היה לנו יום נהדר ביום שישי! 🙏🙏🙏 כמה מרגש! 👏😁 אחרי חודשים של הכנה, 3 החמורים הראשונים שלנו יצאו לאימוץ אצל למשפחה מקסימה במושבה שליד טבריה. אבי, אסתר לב ומשפחתם המדהימה, מנהלים אכסניה היושבת על שביל העובר מנצרת לכנרת. יש להם אדמות מגודרות היטב עם מים מתוקים ומחסה. יש להם גם עזים ותרנגולות שהחמורים ייהנו מהן כל כך! תכנית האימוץ- מדוע בעצם? 🤔 משוטטים על הכביש המהיר כאשר חבלים ורצועות קשורים על הצוואר שלהם, על גופם היו חבורות וחתכים. נראה כי הם ברחו ממציאות לא פשוטה.

גלי שלנו המליטה 30/07/19

כמה שאנחנו מתרגשים!!!!!! בשעה טובה גלי שלנו המליטה הלילה! 🙏 נולדה עיירה מדהימה ביופייה, בריאה ושמחה 😇💙😃 איך לדעתכם אנו צריכים לקרוא לה? נשמח להצעות!

מרקו פולו ורומיאו שבו הביתה 02/06/19

רומיאו ומרקו פולו שבו הביתה! 👏🏻 אנו רוצים להודות לכל מי שנענה לקריאת העזרה שלנו ביום רביעי האחרון ותרם למען טיפולי העיניים שלהם. הודות לנדיבותכם, אנו שמחים לבשר כי שני החמורים קיבלו את הטיפול הטוב ביותר, ע"י הצוות הרפואי ב- בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי מיסודה של האוניברסיטה העברית.

עזרה דחופה 29/05/19

אנו זקוקים לעזרה דחופה! 🆘 שניים מהחמורים שלנו, מרקו פולו ורומיאו הובהלו אמש אל בית החולים הווטרינרי שבקרייה החקלאית בראשל"צ, בשל בעיות עיניים שדורשות טיפולים רציניים! מרקו עומד לעבור ניתוח עיניים דחוף ומיידי, רומיאו נמצא בבדיקות רפואיות מקיפות להערכת מצבו לקראת ניתוח אפשרי. עלויות הבדיקות הרפואיות, הניתוחים, הטיפולים, התרופות והתחבורה עומדות על כ- 4,200 ש"ח! 🙏אנא עזרו לנו לגייס את מה שניתן על מנת לטפל בחמורים המתוקים שלנו ולהשיבם הביתה בריאים ושלמים 🙏 תרמו והצילו חיים!

ביקור תורמים 17/05/19

שמחנו לערוך עוד ביקור תורמים מוצלח במיוחד! 🍾 גם היום ערכנו סיור מיוחד במקלט שלנו. 18 תורמים אדיבים ומקסימים נכחו, שמעו אודותינו, סיירו, קיבלו ובעיקר העניקו המון אהבה 💙 אנו מודים לכם מקרב הלב. אנשים כמוכם הופכים את העולם שלנו לטוב יותר 🙏🏻 הנוכחות, העניין והנתינה שלכם מוכיחים לנו בכל יום מחדש כי יחד נצליח במשימה המשותפת והמקודשת שלנו- הצלת חיים ⭐️

אימוץ חמור

ההתרגשות בשיאה! 💥 בחודשים האחרונים, פנו אלינו המון מתעניינים בנוגע לאימוץ חמור. בשעה טובה, תקנון והליך האימוץ גובש לחלוטין! תוכלו להתרשם מסוגי האימוץ השונים: ביות חמור מחדש (אימוץ "קלאסי") ובנוסף- תוכלו להינות מהמודל הנפוץ בעולם- "אימוץ וירטואלי" (תיהנו מחמור משלכם או כמתנה מדהימה לחבר/ה או לבן/ת משפחה) 💙🙏🥕

מרקו פולו התאושש מהניתוח שעבר בהצלחה 06/05/19

בסוף השבוע מרקו פולו שלנו עבר ניתוח "קוליק". הניתוח נגרם עקב חסימה במעי, שלא אפשרה לפסולת הגוף לעבור ועל כן הוא הובהל אל בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי מיסודה של האוניברסיטה העברית שבקריה החקלאית בראשל"צ. מרקו נאלץ לעבור כריתה חלקית של החלק החסום שבמעי. הניתוח עבר בהצלחה 🙏 לאחר התאוששות, מרקו שב הביתה והוא כעת בשיקום ומנוחה 🥕

מתנה לפסח

איזו מתנה קיבלנו לפסח! 😁😁😁 בשעה טובה נולד לנו עייר מתוק, בריא ושמח 🙏🥕

ביקור רופאים- בית החולים איכילוב 01/03/19

היה כל כך מרגש! 😍😁 ביום שישי האחרון הגיעו אלינו לביקור כ-40 רופאים מיחידת הטיפול הנמרץ של איכילוב - המרכז הרפואי ת״א יחד עם משפחותיהם. בית החולים תורם לנו ציוד רפואי באופן קבוע ועל כן הערכתנו העצומה 🙏🙏🙏 החמורים שלנו (והצוות) זכו לומר להם תודה ענקית באופן אישי 💙 על התרומות, היחס וכל האהבה שהם מעניקים. מחמם את הלב וכל כך לא מובן מאליו. מעומק הלב- המון תודה!

ליבם של ילדים 25/01/19

אחד הביקורים המרגשים ביותר שקיבלנו לאחרונה במקלט שלנו- עודד הגיע עם ילדיו, שהתעקשו לתרום מדמי הכיס שלהם...! אין לנו מילים לתאר את כמות ההתרגשות והתודה בליבנו. גאווה ענקית ודוגמא אמיתית לחינוך דור צעיר על בסיס של נתינה, דאגה ופעולה למען האחר. פשוט מקסים, מחמם את הלב. ❤

סיפור ההצלה של שלמה ועמליה 15/01/19

אנו מתרגשים לספר לכם על אחד מסיפורי ההצלה הגדולים ביותר שלנו מהעת האחרונה. כידוע, אנו מקבלים עשרות ומאות פניות מהשטח לגבי בעלי חיים- כולן מטופלות! לפני כשבועיים פנה אלינו בחור בשם דניאל אשר התלונן על מצבם של שני חמורים שהיו זקוקים לטיפול רפואי דחוף ביותר עקב הזנחה חמורה ביותר של הפרסות שלהם.

צ'יקו ויצחק 02/10/18

היה לנו יום ארוך, חם ומאובק, ביקור אצל הווטרינר שלנו. ניאל, אחד הנאמנים שלנו ביקר אותנו כדי לבדוק אותנו יחד עם בתו, איזי. כשהגענו בחזרה אל המקלט יכולתי לראות את עבד המנהל שלנו ואת אשתו מפטפטים עם זוג ליד האורווה. הצגתי אותנו, ובתמורה פגשתי את יצחק. הר של גבר, הוא תיאר כיצד עבד במקדש במשך שלוש שנים ועזב לפני שתיים-עשרה שנים.

התינוקת החדשה שלנו- בטי 14/01/19

תכירו את התינוקת החדשה שלנו- בטי! המתוקה הזו בת 4 חודשים בלבד. הצלנו אותה בשבוע שעבר וקלטנו אותה אצלנו, בבית החדש שלה. כמו שאתם רואים- היא כבר חברה טובה של אוטו ושל שאר הקטנטנים 🥕🌿💙 הכל נעשה בזכותכם, אתם מצילים חיים והופכים את העולם לטוב יותר 🙏 משוטטים על הכביש המהיר כאשר חבלים ורצועות קשורים על הצוואר שלהם, על גופם היו חבורות וחתכים. נראה כי הם ברחו ממציאות לא פשוטה.

הסייח הזקן 🙂 18/11/18

מנהל העמותה, טים וואס: "זה היה לפני כשנה כשפגשתי לראשונה את ניק. לעולם לא נדע בן כמה הוא, אבל הוא בהחלט אחד החמורים הוותיקים כאן, ויש לו שיניים רעות ומצב גופני ירוד כדי להוכיח זאת. לניק ולי יש הרבה במשותף! התקשרתי לווטרינר פעמיים כדי לראות אם "הזמן היה נכון" להיפרד ממנו.

מה שאפשר, מתי שאפשר! 24/10/18

המסע העיקרי שלנו היום היה לכפר בשכם, הנקרא "אזמוט", אפילו אירגנו את הביקור הזה לפני כמה ימים ..! אבל רק שני חמורים הגיעו לטיפול ...! נתנו להם את השירותים שהם היו צריכים.

121 ק"מ!!! 8/10/18

המסע שלנו היה היום לעיר רמאללה באזור רפאט. נסענו 121 ק"מ וטיפל 58 בעלי חיים! ואפילו תלמיד וטרינר הצטרף אלינו היום כמתנדב 🙂

יום מוצלח 🙂 06/10/18

המסע שלנו היה היום לעיר רמאללה, לאותו מקום שבו ביקרנו לפני חודשיים! נסענו 112 ק"מ וטיפלנו ביותר מ- 90 חיות! שמנו לב איך העבודה שלנו היא המפתח לשיפור רווחת בעלי החיים. בדקנו כמה בעלי חיים שהיו להם ציון גוף גרוע לפני חודשיים, ועכשיו זה השתפר ..! עם תולעי ניהול טוב ..

שלווה ושמחת חיים! 03/11/18​

"There's more to see that can ever be seen, more to do that can ever be done....."

History of the donkey

Donkey health check

Feeding the donkey